Van de meest uitgebreide massages tot coaching, met het doel om een ander en/of beter leven te creëren voor klanten: daar staat het Vlaamse bedrijf Balance Coaching & Wellbeing voor. Toen de corona crisis kwam stond ook dit bedrijf voor een uitdaging om klanten binnen te halen. Daarnaast merkten zij dat het veel tijd van hen vroeg om een afspraak met een klant rond te krijgen, wat vaak na meerdere berichten pas bevestigt kon worden. Totdat de afsprakenmodule Plannen.nl op hun pad kwam.
Toen Balance coaching & wellbeing bezig was met het lanceren van een nieuwe website, merkten zij op dat het erg veel tijd van hen vroeg om een boeking van een klant bevestigd te krijgen. Daardoor begonnen zij zich af te vragen: het realiseren van een afspraak en een boeking doorzetten zou toch voor zowel het bedrijf als de klant gemakkelijker en sneller moeten kunnen? Zeker doordat er al minder klanten kwamen door de corona crisis, werd dit nog meer prioriteit.
“Mijn websitebouwer raadde me Plannen.nl aan en na de demo gezien te hebben, gingen we direct samenwerken.”
Na het aanvragen van een demo rondleiding op Plannen.nl, kon Balance coaching & wellbeing precies zien hoe de afsprakenmodule er van achter de schermen uitzag en hoe klanten hun afspraak konden gaan boeken. Een mooie manier om (zonder dat je al ergens aan vast zit) meer te leren over deze afsprakentool. En met succes! Balance coaching & wellbeing begon een samenwerking met Plannen.nl en klanten konden voortaan deze gemakkelijke tool gebruiken voor het realiseren van hun afspraak.
''Na het gebruik van Plannen.nl, zou ik niet meer zonder kunnen.''
De technische kant nam Plannen.nl helemaal voor mij op en een beetje later stond er een prachtige 'maak een afspraak' knop op mijn site en social media! De klanten maken nu veel sneller een afspraak, kunnen dit rustig van thuis doen, met hun eigen agenda bij de hand. Ik verlies ook geen tijd meer om dit voor hen te moeten gaan uitzoeken! Ik merk dat ik ook veel nieuwe klanten heb bijgekregen dankzij de online planner en dat mijn bestaande klanten veel gemakkelijker en sneller opnieuw boeken.
“De backoffice van Plannnen.nl blinkt ook uit in klantvriendelijkheid.”
Voornamelijk in het begin van het gebruiken van Plannen.nl, kwam het voor dat er vele kleine aanpassingen nodig waren, om de widget te optimaliseren, of was er een functie die niet werkte of juist miste. Met een enkel mailtje was dit dan ook direct opgelost, wat erg fijn was. Er werd ook altijd een duidelijke bevestiging gestuurd dat het probleem was opgelost, waardoor de klanttevredenheid over Plannen.nl alleen maar groeide.
Geen vraag is teveel bij Plannen.nl, en het team staat altijd klaar om je te helpen op een super vriendelijke, open en correcte manier. Daarnaast schenkt Plannen.nl veel aandacht aan verbeteringen doorbrengen, waardoor de afsprakenmodule altijd geoptimaliseerd wordt naar de beste functies voor de klanten! Ik noem dit een topservice en zou niet meer zonder mijn planner kunnen!
Wil jij ook graag een boost in jouw organisatie? Laat het ons weten en ontvang meteen advies hoe je Plannen.nl direct kunt inschakelen.