Volledige focus en aandacht voor jou, geen afleidingen en advies op maat tijdens het winkelen: wie wil dat niet?
Het is vanzelfsprekend dat de meeste ondernemers de wens hebben om terug te gaan naar voor de corona tijd: drukte in jouw winkel en vele klanten die tegelijk komen shoppen gaven jou een goede boost en betekent natuurlijk dat jouw winkel goed draait. Ondanks de corona crisis kunnen vele winkels toch klanten ontvangen met behulp van Plannen.nl. Hierdoor kan jouw bedrijf weer omzet maken en ook het sociale klantencontact wordt weer stap voor stap gestimuleerd, wat juist nu zo belangrijk is. Het is anders dan voorheen, maar dat hoeft niet perse negatief te zijn!
Probeer eens alle negatieve gedachten van deze periode, zoals minder klanten kunnen verwelkomen, aan de kant te schuiven. Het nieuwe concept winkelen op afspraak brengt namelijk toch echt veel voordelen met zich mee. Persoonlijke aandacht ontvangen en gepland langskomen in winkels is het nieuwe gewoon geworden en individueel shoppen is steeds populairder. En laten we nou eerlijk zijn... eigenlijk heeft dit ook onwijs veel positieve kanten voor zowel jij als ondernemer, als de consument! Want hoe fijn is het om Plannen.nl ook na de corona crisis te gebruiken, terwijl jouw bedrijf gewoon doorgroeit?
Wij laten jou maar al te graag de meerwaarde van één op één winkelen inzien, ook na de corona crisis. Steeds meer mensen willen juist graag die persoonlijke service in een fysieke winkel ontvangen, in plaats van online bestellen.
Wat kan jouw onderneming bereiken door personal shopping aan te bieden?
-
Minder no-shows
Met behulp van Plannen.nl kunnen jouw no-shows met maar liefst 70% dalen, als je het vergelijkt met geen gebruik van onze afsprakenmodule. En wees nou eerlijk, welk bedrijf wil dat nou niet? Minder no-shows betekent automatisch minder extra kosten voor jou als ondernemer, en meer potentiële klanten! Wil je precies weten hoe dit in werking gaat? Lees dan hier de blog over hoe jeh het beste No-shows kunt voorkomen.
-
Kwaliteitsverhoging
Door Plannen.nl kunnen klanten zelf hun afspraak in de agenda van jouw bedrijf inplannen, waardoor jij precies weet wanneer er een afspraak staat en de klant iets van jou verwacht! Hier kun jij als ondernemer perfect op inspelen, maar ook jouw klanten krijgen hierdoor betere kwaliteit aangeboden.
-
Klanttevredenheid wordt gestimuleerd
Doordat jij precies weet wanneer jij klanten kunt verwachten, kun jij ook perfect aandacht aan degene besteden. En doordat klanten in jouw agenda een afspraak kunnen inplannen, is de datum en tijdstip altijd naar hun wens en tevredenheid! Zo kun je bijvoorbeeld meer klant irritaties zoals wachttijden en drukke winkels voorkomen.
-
Focus op persoonlijke aandacht
Focussen op één klant tegelijk is misschien wel het grootste voordeel van personal shopping. Hierdoor gaat automatisch de klanttevredenheid ook omhoog, maar ook advies geven, in bijvoorbeeld een kledingzaak, wordt geoptimaliseerd. De klant is op dat moment prioriteit en krijgt volledige persoonlijke aandacht, wat ook voor een connectie zorgt die je in een drukke winkel misschien niet had gekregen.
-
Meer productverkoop
Klanten kiezen er met individueel shoppen heel gericht voor om naar een winkel te gaan: ze plannen het immers zelf in en willen dus specifiek naar die winkel. Zo heb je minder kans dat de klant “gewoon even rondkijkt” (wat ook de kans op een miskoop vermindert) en ook daadwerkelijk wat gaat kopen. En dit wil je natuurlijk! Met extra persoonlijk advies, als de klant dat wilt natuurlijk, vergroot jij de kans op een aankoop door de klant!
Wij benadrukken maar al te graag dat Plannen.nl ook jouw bedrijf kan blijven helpen ontwikkelen na de corona crisis. Dit maakt het een effectieve tool voor op de lange termijn. Ben jij benieuwd hoe Plannen.nl jouw bedrijf helpen? Contacteer ons op 010-7200588 of stuur een e-mail naar backoffice@plannen.nl en laat ons jouw onderneming naar de top brengen!