Wij doen onze uiterste best om je zo snel en goed mogelijk van dienst te zijn. Heb je toch een klacht? Dan
vragen wij je dit zo snel mogelijk te melden. Je kunt hiervoor terecht op ons contactformulier.
Je kan eventueel ook kijken op onze support pagina om te kijken of daar je antwoord tussen staat, oftewel de veelgestelde vragen, die in de loop der tijd door jezelf (de klant) zijn gesteld en die zijn voorzien van een passend antwoord.
Verder (indien je niet tevreden bent met het antwoord van de klantenservice) kan je er ook voor kiezen jouw vraag of klacht schriftelijk in te dienen bij onze directie.
Stuur in dit geval je vraag en/of klacht onder vermelding van je naam, adres, woonplaats naar:
Plannen.nl B.V.
t.a.v. Directie Plannen.nl
Bahialaan 600
3065WC Rotterdam
Nederland
Omschrijf jouw klacht nauwkeurig en vermeld je contactinformatie. Zodra wij je brief hebben ontvangen, sturen wij je een ontvangstbevestiging. Je ontvangt binnen 7 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons. Indien je als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van jouw klacht, dan kan je deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel.org.
Plannen.nl (Orange Pandas B.V.)
Bahialaan 600
3065 WC Rotterdam
Klantenservice:
Kamer van Koophandel: 78097010
BTW nummer: NL861262657B01
Rekeningnummer: NL77 INGB 0006 1550 30
heb je toch een klacht? klik dan hier voor de klachtenafhandeling